Brev:
Vitamin E
17. november 2009
Alder:
23 mdr.
Vitamin E
Kære Helen
Et kort spørgsmål. Min søn får både en alm. multivitamin samt en kapsel fiskeolie om dagen. Jeg så i går, at der også er vitamin E i denne kapsel. Kan man få for meget vitamin E?
Med venlig hilsen,
mor